21 augusti, 2007

Krångel, krångel, krångel

Att skicka in antagningsbesked med post SUGER! Både mitt och Robins har försvunnit spårlöst. Inte så kul alls. Tack och lov har fick jag prata med världens trevligaste på Psykologiska institutionen här i Lund som snällt skrev in mig på kursen igen. Komvux verkar däremot kört, där visste jag att jag skickade in lite sent men det hade varit skönt att få den där Matte B-kursen avklarad.

Oj oj...

Hej förresten!
Det var ett tag sedan. Tekniken har inte på något vis varit på min sida i sommar men nu är jag tillbaka där jag hör hemma. Så, vad har hänt i sommar? Har ni pysslat med något extra kul? Berätta allt, jag är så nyfiken!

Blev superledsen när jag upptäckte att favoriten Mill har lagt ner. Hoppas hon dyker upp på nya äventyr snart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det är superkul att du är tillbaka! Ser fram emot att följa din blogg igen!

Tja, jag har haft min första betalda semester i sommar. Har inte gjort så jättemycket förutom att jag har varit i London, vilket var hur kul som helst!!

kram

Maria - FashionFame sa...

Här var det länge sedan du skrev, kul att du är tillbaka :D Jag pluggar media och kommunikation, och ja, visst är det svårtatt hitta en snygg kalender, säg till om du hittar ngn haha =)Vad pluggar du? Psykologi? Kram /Maria

Sabine sa...

Sassy: Tack, snälla du! =) Vad roligt med London, min faster bor där så jag funderar på en shoppingweekend dit i höst någon gång!

Maria: haha, det var det sannerligen. Har inte haft dator på hela sommaren så det har blivit väldigt torftigt på denna fronten! Jag har läst statsvetenskap och 10 p ekonomisk historia innan och nu ska jag läsa översiktskurs i psykologi i höst. Det ska bli superroligt! Kramkram