27 augusti, 2007

Do you wanna be on top?

Ikväll drar den åttonde säsongen av America's Next Top Model igång på Tv3. Denna säsong rullar programmet måndag till torsdag kl 20.00.
Förra säsongen vann min favorit Caridee, trots att jag var mest inte på AJ de första avsnitten, och det ska bli kul att se vem jag fastnar för den här gången.

Idag har jag också fått sålt lite böcker! WOHO! Hittills har kurslitteraturen från förra terminen gett mig 670 pix, och det är bara böcker från en delkurs. Kompis, det går bra nu. Blir dock relativt deppad när jag tänker på att det i alla fall bara är en niondel av min restskatt. Måste ringa till Skatteverket och ställa lite frågor med, hmm...

Yeah, nu ska jag gå och läsa lite!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, åttan, den är ju old news. ;) Vad tror du om den svenska versionen? Jag har inte gillat någon av de tidigare skandinaviska säsongerna, eller snarare: jag har hatat dem, men ändå kan jag inte strunta i att titta!

Anonym sa...

Oj, det har jag helt missat att det har börjat. Tack för att du skrev om det! :-) O tack för tipset om kurslitteratur.se. Visste inte att den sidan fanns, har lyckats få tag i några böcker. :-)
Kram!

Anonym sa...

Fan, jag missade starten igår, det blir så när man jobbar kvällar. Men idag ska jag se! Och imorgon och på torsdag! Att man aldrig tröttnar på Top Model...

Sabine sa...

Annika: Jag har inte sett i alla fall så jag följer med spänning! :) Svenska är skräp, punkt slut!

Anna: Varsågod för båda tipsen! Kurslitteratur.se är en jättebra sida tycker jag!

Sassy: Men det blir ju roligare ju längre det går så det blir jobbigare att missa ju längre tiden går tycker jag! :P