14 juni, 2007

Förbi en sväng och säger hej!

Efter en omtumlande, men väldigt trevlig vecka hemma, är jag på besök hos föräldrarna. Då passar jag på att använda datorn. Första gången på 6 dygn! Fjantigt vad beroende man blir av det här!

Under veckan som gått har jag:

  1. Åkt vattenscooter med Robin. Wiiie, superkul!
  2. Badat i havet 2 gånger och i Robins föräldrars pool en massa.
  3. Jobbat en dag. :P (dock till fyra på morgonen)
  4. Grillat och myst med nya roomien Jessica. (Som tar utmärkt hand om mig!)
  5. Slingat lillasysters hår. Det belv bra i alla fall!
  6. Köpt nya böcker! Det blev två av Martina Haag, En shopaholics bekännelser och en saftig deckare. Grymt skönt att byta ut kurslitteraturen ett tag!
Snubblade ockå över en, för mig, ny webbshop; fredflare.com. Massa roliga retroprylar och plagg i knalliga färger! Dessa två öronhängen ropar innerligt efter mig.. Så när nya pengar anländer kontot blir det nog en liten beställning. Dock kommer jag nog använda ett öronhänge endast. Har en kul frisyr jag ska testa till!



Lämna gärna ett avtryck så jag blir glad när jag kommer tillbaka igen!


12 kommentarer:

Kerstin sa...

Shit vilken härlig vecka du har haft :)

Anonym sa...

Oj, vad du har varit aktiv! Men du verkar ju ha haft det mysigt också. Och att bada är grymt kul!

Sabine sa...

Kerstin: Verkligen! HAr tagit ett tag att settle in men nu känns det som jag inte varit borta alls! =)

Sassy: Jajamen, supermycket men mysigt! Och att köra vattenscooter var gryyymt kul! Tur att jag inte trillade i bara, brrr. :P

Stila sa...

Ugglorna var helt i min smak!

Härlig vecka du verkar haft! Jag slingade ocjkså håret på min lillasyster igår!

Anonym sa...

Ja, visst är det underbart att kunna ägna sig åt något annat än tunga kursböcker. Jag la precis en beställning på lite nytt från Cdon. =)

Anonym sa...

Låter som en härlig vecka! Men bada ute reda, måste ha vart iskallt? =)

Anonym sa...

Snygga örhängen =) Och vad härligt med vattenscooter =)

Miss Upsey Daisy sa...

Är det svårt med vattenskoter?

Hem till mams och paps i juli :-)

Mill sa...

Sådana där papegojörhängen hade jag när jag var liten!

Anonym sa...

*gör ett avtryck* ;-)
Puss!

Anonym sa...

kom hem snart plutten!! jag saknar dej det känns så tomt i stora lägis utan dej!! puss <3 <3 <3 <3 <3

Sabine sa...

Stila: Dom gillar jag med! Åh, blev det bra? Min fick en ljusare nyans, preeecis lagom mycket. Kanske borde satsa på en frisörkarriär? Hmm, nej, minns att jag klippt henne i vid ett sådant tilfälle! :P

Tesan; Jag slukade en bok på två och en halv dag.. Varför är inte kurslitteraturen lika lätt att tragla sig igenom? ^^

Amanda: Nopp, i Halmstad har det varit sol och runt 30 grader under hela förra veckan så det var nemas problemas.

Sandie: Jag var livsförskräckt i början men på slutet var jag helt galen och kastade nästan av min karl som satt där bak. ;)

Miss upsey dasiy: Nej, faktiskt inte alls. Bara att gasa och släppa gasen om man vill stanna. Jag var mer rädd för farten. ;P

Mill: Åh, du måste varit kung på skoldiscona på den tiden Mill! =)

Anna: Tack, vad snäl du är! =)

Jessica: Stora lägis har lovat mig att ta väl hand om dig baby! PUSSPUSSPUSS