26 mars, 2007

Jippie!

Idag trillade det in två rabatter från H&M, 20 % på ett par byxor och 20% på underkläder! Precis vad jag har tänkt att införskaffa denna månad. :) Ska speciellt spana efter Our perfekt underkläderna som bland annat Stila tipsat om. Om jag hittar något lägger jag upp lite bilder sen!
Modevisningen gick förresten jättebra, jag är så nöjd! Supersöta tjejen som jobbar på Carlings kom fram till mig ute och sa att hon tyckte att jag var superdukig och att jag borde satsa på att bli modell. Jag blev lite generad och visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen...
I lördags var det födelsedagskalas hos morfar och efter det tillbaka till Lund. Det blev en trevlig kväll på Wermlands med måååånga drinkar och dans hela natten. Somnade klockan sex tror jag.

Nu ska jag ut i Lundasolen, staden är så vacker när ljuset kommer fram!

10 kommentarer:

Mill sa...

Inget att bli generad för! Är säker på att du var grym. Håller med Stila om underkläderna. De är jättebra. Ha en trevlig stund i solen.

Tillvaron sa...

Vilken grymt fin dag vi har haft i lilla Lund! Tillfällen som dessa vet man att man hamnat rätt ;)

Anonym sa...

Har en Bh och två par trosor från Our Perfect, sitter superbra och är jättesköna!

Stila sa...

Lund är lovely i solen! Hur länge har du bott här egentligen? har du fått erfara när stortorget invaderas av glassätande studenter eller när varje gräsplätt i stadsparken täcks av filtar med glada människor i snygga brillor? DET är najs!

Jag hade också tänkt köpa fler our perfect-underkläder mad rabattchecken! :)

Mickan sa...

Bli inte generad! Sug åt dig!
Visst blir allt vackert när solen tittar fram! Man blir helt lycklig!

Sabine sa...

Mill: Nu blir jag generad igen ju... :p Köpte en svart BH, den var grym! Idag är det sol igen.

Tillvaron: Ja, visst var det helt underbart! Älskar när solen tittar fram.

Tesan: Tyvärr var trosorna slut i min storlek i alla färger. =( Annars hade jag köpt ett par av dem också.

Stila: Jag upptäckte fenomenet igår. Hela Stortorget var packat med folk som försökte lapa lite sol. Jag flyttade hit den första november så det är snart ett halvår sedan. Tiden går fort när man har roligt! =)

Mickis: Jag vet! Men det var så oväntat så jag visste inte riktigt vad jag skulle svara. =) Det är konstigt hur solen påverkar alla så mycket, man märker att alla är gladare och mer avslappnade. BRA i stela Sverige säger jag!

Emma sa...

Kanske gör att du var den hetaste bruden på hela visningen ;)

Sabine sa...

Emma: Awww, thank you thank you! Jag klirrade ju inte DVDn why why why? Vill jag se mig själv? Det är frågan.. ;) Tack för en underbar dag och ett fantastiskt tillfälle!

Emma sa...

Vill du ha dvd:n så kan du ju alltid ge pengarna till mgi sen, så kan jag lägga ut sålänge! Dessutom är du skylldig mig för "modellmaten" vi käkade;)

Sabine sa...

Ja det klart jag vill! Just det, det tänkte jag inte ens på! I will fix. När du är på MSN kan du ju ge ditt kontonr till mig så fixar vi!