06 mars, 2007

Grrrrr....

Jäkla Adlibris!
Har beställt kurslitteratur till min 10-poängare "Politik och styrelse" från Adlibris eftersom böckerna var slut på Andrahandsbokhandeln och är svinigt dyra på
Akademibokhandeln så därför tänkte jag då att jag kunde göra en beställning därifrån.
Efter 8 dagar har jag fortfarande inte fått mail om att de packat mina böcker. Så jag mailar och väntar på svar... Och väntar.... För att få veta att de fick in 4 gånger så många beställningar som de trodde nu under bokrean och de kan inte ens ge ett ungefärligt datum när jag kommer få dem. Inte om det är 2 dagar eller 2 veckor ens... Stilen i mailet gick "Tycker du det tar för lång tid får du helt enkelt avbeställa"... TACK! Kunde de inte skickat ett mail och upplyst att det kommer ta lite extra tid/hoppas ni har överseende osv. Nu har jag väntat i över en vecka helt i onödan.

PANIK PÅ TORPET!

3 kommentarer:

Mill sa...

Vad är det för böcker du behöver? Jag har några böcker från en polikkurs, det kanske finns någon här du kan få för en billig penning.

Anonym sa...

Du är utmanad, kolla min blogg :)

Sabine sa...

Mill: Det löste sig tillslut. Hittade några av böckerna på en sida på nätet. Idag skickas den enda boken som ligger kvar som beställd på Adlibris i alla fall. Suck!

Tesan: Nu har jag antagit den! :)