21 december, 2006

Julklappstorka?

Inte hittat den perfekta julklappen till mamma, pojkvännen eller bästisen
ännu? Här kommer några blixtpaket precis innan jul. Jag vet själv vilka
paket jag hade velat skulle ligga under min gran...




Fashionistan: Tenknikfreaket:
Armband, Disa Mobiltelefon, Samsung 830
Cosmopolitan-prenumeration Musmattor, inreda.com
Läppstift, Dior Rouge Hörlurar, Jabra C820
Skohorn, Manolo Blahnik Ipodfodral, Juciy Couture
Chanel no 5

Inredningsfantasten: Beautyjunkien:
Vaser, Lagerhaus Duschkräm, Philosophy
Lampa Forsed, Ikea Ansiktsmask, Glamourflage
Ljus på träfat, Ikea Lösfransar, Smashbox
"Ingen reklam", inreda.com Nagelfilar, Depend Cosmetics
Kudde, Indiska Nagellack, O.P.I

3 kommentarer:

Mill sa...

Finns det där skohornet fortfarande att få tag i? Vill ha!

Sabine sa...

Det finns på ebay iaf! :)

Anonym sa...

Hej,
jag passar på att tipsa om mitt skohorn som jag säljer på tradera.

http://www.tradera.com/Manolo-Blahnik-Skohorn-i-solit-Aluminium-auktion_340959_142395915

mvh
D