04 oktober, 2007

Sugen på Oriflame

Dessa konformade krämiga ögonpennorna från Oriflame är jag grymt sugen på att testa! Alla trefärgerna känns väldigt lockande får jag säga men jag tror att jag ska prova den beigeguldiga nyansen. Jag har oändligt många make-upfavoriter som kommer just från Oriflame, som inte använder några ingredienser som härstammar från döda djur i sina produktformuleringarna och samtidigt är delaktiga i World Childhood Foundation.

Behöver en ny ansiktsmask och funderar på den här peel-off masken som innehåller antioxidanter och ska ge mer lyster till hyn.

Idag köpte jag John Friedas Luminous Colour Glaze, en hårkur som är en blandning av färg och lyster. Ska bli spännnade att testa. Blev även ett serum från Björn Axén och hårfärg från Schwarzkopf. It´s gonna be a hairy day tomorrow.

4 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Åh, de här blev jag sugen på att testa, du kan väl lämna en recension om vad du tycker om dem, om de e bra o så... vill ha alla tre haha :D tack för tipset!

Miss Upsey Daisy sa...

Håller med Maria. Lämna recension på pennarna. Icke djurtestat stort plus.

Mill sa...

Oriflame har jag nästan glömt bort. Måste genast ta mig en titt jag med. Förresten så har svadan återuppstått :) Kram

Sabine sa...

Maria: Det blev en hel del annat också. Men man får attans mycket för pengarna där på Oriflame!

Miss upsey daisy: I will my friend, I will!

Mill: MEN!!! Jippie! Du har fått ett eget inlägg som eloge! Jag blir sjukt glad, din blogg var absolut en av mina favoriter och jag ser fram emot att läsa den igen!