15 september, 2007

Den som väntar på något gott...

Sen vi kom tillbaka till Lund har en kräftskiva länge varit på tapeten och idag är det dags, om än lite försenat. Men den som väntar på något gott väntar som bekant aldrig för länge.
Nu ska jag iväg till affären och handla.
Mer än kräftor blir det hummus, aioli, paprikadip, tapenade, bröd, sallad osv. För det vegetariska sällskapet (aka Robin) ska jag fixa en zuccini- och fetaostgratäng och tomater med sydfransk fyllning. Yummie!

Hur ser er lördagkväll ut?

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Igår kalasade jag ju med ett gäng bloggerskor så idag är det 300% renovering som gäller. Faktiskt hela kvällen som det ser ut...

Kräftis är alltid skoj!

Anonym sa...

Hoippas att ni får det roligt! Jo, har spelat match idag så man är ju helt utpumpad som vanligt. Så antagligen blir det väl tvsoffan ikväll igen eftersom jag skall upp tidigt imorgon! Kram

Sabine sa...

Miss upsey daisy: Vad party! =)Och jag är djupt impad av dina byggar-skills!

Julia: Det var jättetrevligt och blev ganska sent. =) Match, vilken typ av match?