28 augusti, 2007

Finally!

Äntligen, äntligen, äntligen!
Dom är tillbaka! Mickis, Jossan och kära Olle, ni är högst väntade!
Direkt när de kommer hem ringer de och inbjuder mig på VM-frulle imorgon, 10 am.
Åh, jag är så glad så glad så glad!

Hur har jag kunnat överleva två Top Model utan Jossan?
Högst märkligt.

Dags att krypa till kojs. Godnatt på er.



Fotot är taget när jag var på Stockholms visit i somras. Från vänster, en knappt nykter Jossan, en knäpp Mickis och en lite galen (aka snorpackad) jag! Trots det inte syns var Jossan med all sannolikhet fullast!

7 kommentarer:

Anonym sa...

nu skrev du väl lite fle namn va? eller?! :P

Maria - FashionFame sa...

Ni verkar ha haft en toppen kväll =) Skön bild haha

Anonym sa...

Det är så kul att Top model går (nästan) varje dag nu, så man slipper abstinens!!

Kul bild!

Sabine sa...

Jessica: Give me a break, jag var trött va va va. ;)

Maria: Det var jättetrevligt, mitt enda sthlmsbesök hittills i mitt liv. :)

Sassy: Jag vet! =) Det blir som ett syndrom, mellan 20.00 till 21.00 är jag okontaktbar måndag till torsdag.

Anonym sa...

hehe jag håller KOLL!!!! *håller fingrana i ett o framför ögat* hehe

Miss Upsey Daisy sa...

Många liknande kort finns i min ägo ;-)

Sabine sa...

Jessica: Vad skulle jag gjort utan dig va va va? ;)

Miss upsey daisy: Och jag anar att flera kommer skådas. :P