14 maj, 2007

Utan stänk av skuldkänsla

Min månadsbudget är ju redan körd i botten för år och dagar sen och när jag hittade den här helt underbara tunikan på Gina Tricot i fredags kunde jag inte tacka nej. Älskar mönstret och färgerna.
Detta var också kvällens outfit i fredags, när kursarna och jag gick till Blekingska. Det var Emmaboda-tema och förband till Kristian Anttila var ett band som jag insåg bestod av folk som var mig allt för bekanta från Halmstad. Ångest på att världen är för liten?
Kristian Anttila i sig är nostalgi. På den konserten för lite drygt 3,5 år sedan pep en 16-årig Robin ur sig "jag gillar dig, gillar du mig?". Som ni förstår så svarade jag ja...

Outfiten består även av:
Pumps, Skopunkten
Leggins, Gina Tricot
Halsband, Asos

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Så himla fin du är :)

Miss Upsey Daisy sa...

Mönster är snyggt. Mina nya klänningar är tokmönstrade :-)

Du är jättefin!

Anonym sa...

Tunikan var jättesnygg! Jag måste gå och kolla in den.

Unknown sa...

Jättesöt!

Sabine sa...

Kerstin: Tack söta du!

Miss upsey daisy: Jag är också inne på hippiemönster just nu, i alla fäger.

Sassy: Tack, den kostade bara 199 kr också så det var ju knappast en förmögenhet.

Nadde: Tack så mycket!