15 maj, 2007

Sommarlängtan

Idag vill har jag verkligen velat ha sommar so bad! Strosa på stranden back home, äta glass, gå barbent...
Efter ett par omgångars brun utan sol skulle jag dragit på mig detta utan tvekan.

Linne, Kate Moss for Topshop
Jeansshorts, VeroModa
Guldsandaler, Asos
Läderarmband, CC Skye
Väska, Asos

Att kika på resor till Algarvekusten till mig och syrran gjorde inte precis det hela lättare. Om ekonomin tillåter så blir det kanske en tripp i början av september!
På tal om ekonomi har jag bestämt mig för att inte gå och spana in Kate Moss kollektionen imorgon eftersom jag bara kommer bli förbannad för att det ekar tomt på kontot.

Robin tittar på Seinfield och som då bloggar man... Det vet i alla fall
Miss upsey daisy om!

7 kommentarer:

Stila sa...

Du gör nog rätt i att inte gå dit. Kläderna är rätt bra mycket dyrare än vanliga topshop-priser och det kommer ju dessutom att fortsätta komma in grejer kontinuerligt!

Miss Upsey Daisy sa...

Precis! Man kan blogga om ens pojkvän tittar på tv. Det är närmaslt lagstadgat. Så det så!

Jag vill också ha sommar...

kram

Anonym sa...

Gud sicka snygga kläder =)

Sabine sa...

Stila: Precis! Och då kommer jag bara bli jätteirriterad ändå! Och som du säger, det kommer ju fler tillfällen!

Miss upsey daisy: Men de väljer ju alltid så tråkiga program! Man blir ju matt för mindre..

Sandiebelle: Visst är de? Åh, ajg vill ha jättejättemycket!

Anonym sa...

Shortsen och väskan var skit snygga!

Anonym sa...

Shortsen har jag också spanat in. Riktigt grymma!!

Sabine sa...

Sweet Sabine: Jag är helt inne på dom jag med.. Och sandalerna...

Anna: Jag tycker också dom är grymma.. Kanske borde gå och spana in?