02 maj, 2007

Sko-begär

Trots att min garderob är fylld på bredd och höjd med sommarskor är jag grymt lockad att köpa dessa. Skopunkten med sina fantastiskt förmånliga priser gör ju en halvt galen! Dessa skulle perfekt till ett par vida blårandiga byxor jag har. Förra året använde jag dem tillsammans med ett par rosa ballerinaskor med sidenband som knyts upp längs byxbenet. Så snyggt! Och nu är jag sugen på de här...

199 kr
.
Det kan jag väl skrapa ihop till även om min månadsbudget redan är rejält tilltufsad?

6 kommentarer:

Anonym sa...

jätte fina!!

Mill sa...

Ja! Måste också ha ett par ballerinor och Skopunkten ligger nära till hands kan jag lova!

Sabine sa...

Anonym: De är alldeles alldeles underbara.. Och för 199 pix dessutom!

Mill: Jag vill också åka dit men fasiken.. Det slutar ju aldrig väl...

Anonym sa...

skopunkten gör himla fina skor just nu!

Miss Upsey Daisy sa...

Är det inte så de säger i reklamen ( fast på engelska då) "Eftersom du är värd det"

KÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖP

Sabine sa...

Sigrid: Hust nu hittar jag tre par skor så fort jag känner doften av butiken. :)

Miss upsey daisy: Åh vad bra att du sa det! Min kurslitteratur gav mig också ett överskott på hela 83 kr... Var kan jag hitta de övriga 116 tro?