04 maj, 2007

Ett litet snedsteg..

Okej, jag ligger faktiskt 83 kr plus i min budget under kategorin kurslitteratur... Därför var det värt det! Hittade dessa två på ASOS-rea och kunde inte tacka nej när en vän också skulle beställa. Med tips av Donnasandra får man med denna kod 10% rabatt. Den blå klänningen kommer jag nog klippa av eller vika upp. Dessa två gick loss på 89,50 kr styck!

Har planerat att senare under dagen anta Fröken Sötsurs sko-utmaning då jag verkligen behöver se med egna ögon att jag inte behöver mer skor... Eller är ens i närheten av behöver!

Nu ska jag iväg och måla!

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Skulle också vilja anta den utmaningen, men jag tror inte att jag kommer att orka :(

Mill sa...

Vilka fynd! Kalasbilligt!

Sabine sa...

Kerstin: Jag förstår vad du menar. Känns liiiite jobbigt att släpa fram alla skor som ligger i alla vinklar och vrår.

Mill: Ja de var ju i princip gratis!

Anonym sa...

Haha, ibland är det så svårt att låta bli att klicka på "buy-knappen".

Sabine sa...

Sassy: Verkligen! Jag önskar att jag hade en inbyggd nej-funktion som tänkte logiskt innan jag tryckte på knappen.

Anonym sa...

äsch, man kan ALDRIG få för många par skor! ett par nya skor om veckan är ett måste! ;)

Sabine sa...

Sabina: Jo, om det invaderar och gör så stora hål i ekonomin som det gör för mig just nu... Men annars har du HELT rätt! :p