18 maj, 2007

Weekend-bags

I sommar kommer det med största sannolikhet bli en hel del flängande tvärs över Sverige och därför är jag i starkt behov av en snygg, praktisk och rymlig weekend bag. Student som jag är får den ju heller inte ta upp hela min månadsbudget.
Dessa tre tycker jag är urtjusiga och lagom i storleken. De två översta kommer från Wedins och kostar 299 kr styck. Den röda är från Bianco och kostar 560 kr. När CSN knackar på dörren den 25:e hoppas jag innerligt att någon av dessa finns kvar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag har den svarta weekend-bagen från wedins och jag älskar den! det går verkligen ner mkt mer än man tror i den, plus att det känns väldigt chict med en weekendbag! (har aldrig haft en förut, så jag är väldigt förtjust i hela grejen :)

Anonym sa...

gud vilka snygga väskor. väntar oxå på mitt csn. kanske sla slå till på den röda, gillade den skarpt.

Sabine sa...

Emma: Vad bra att du säger det! Hoppas verkligen att den finns kvar när csn kommer. =) Gillar också idén med weekend bags. Praktiskt och vardagslyxigt!

Cisci: Visst är dem! Csn tar alltid lite längre tid på sig än man har råd till tycker jag... Håller med, den röda är superb!

Emma sa...

Hej Honey! Införskaffade den svarta när jag var i stockholm över långhelgen och jag ÄLSKAR den!! Den är så fin :D Hur är det med dig? Så länge sedan man hörde av dig ='(

Sabine sa...

Emma: Åh den är så fin! Jag ska kolla om den finns här på fredag..
Jag vet att jag varit dålig, du får ta tag i mig när jag inte hör av mig. Det är bara så sjukt mycket i skolan jämt så jag hinner inte med så mycket, än mindre en tripp hem. =(

Anonym sa...

jag röstar på den svarta från wedins

Sabine sa...

Divina: Ja, jag tror att jag är inne på den också.. Dock har den bruna en väldigt praktisk axelrem.. Hmmm...
Tough choice!