29 april, 2007

Beauty days

Nu pågår Beauty Days Kicks och då shoppar jag alltid ordentligt. Man får superbra erbjudanden och dubbla poäng. Så jag gick hem med en rejält fylld påse!


Nivea Summer beauty - Har inte provat den ännu men antar att den är liknande Doves Summer Glow. Den verkade dock lite tunnare och lättare att applicera än Doves. Berättarlld påse igår!
om den när jag använt den mer!
Cat Deluxe - Naomi Campbells nya parfym med doft av fresia, kardemumma, viol och vanilj är precis den storleken på parfym som jag efterlyst! 15 ml räcker gott och väl utan att man hinner tröttna på doften och eftersom jag inte använder parfym till vardags kommer den räcka länge länge hemma hos mig. Priset 149 kr, var ju inte heller så mycket att lipa över.
Lancôme Le crayon Kôhl - Bästa kajalpennan någonsin. Punkt. Slut.
Masterpiece Max - Bara använt den två gånger men tycker att den är bättre än föregångaren. Man behöver inte jobba in den lika mycket. Dessutom innehåller den 7,2 ml medan den gamla innehöll 4,5 ml.
Go Red For Women
- Liten pin, formad som en röd klänning, till stöd för kvinnors hjärt- och lungsjukdomar. Att dessa sjukdomar är de som tar flest kvinnors liv ruint vår jord var jag helt omedveten om. Värd en tjuga!

Dessutom slängde expediten ner lite extra pressys; Lancôme Trésor (supergod parfym verkligen!), ansiktskrämen Hydra+ från ROC och en cellulitgel från Nivea. Hmm... Hur kunde hon veta att jag behövde en sån när jag hade jeans på mig?
Hmmm...

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Wooohoo - tack för tipset :)

Mill sa...

En hel del grejer ser jag! Vad roligt. Ha en supervalborg!

Mickan sa...

härligt med en maasa gratis pressys:)

Sabine sa...

Kerstin: Any time!

Mill: Absolut! Hittade jättemycket grejor som jag behövde/ville ha! :) Kram

Mickis: Man blir så glad varje gång! Parfymen som jag fick luktade supergott, är lite sugen på att köpa den..